השפעת הקניית אסטרטגיות למידה (חשיבה) על ביצועים פסיכו-מוטוריים בקרב אוכלוסייה של ילדים עם ליקויי למידה

Translated title of the contribution: The effect of teaching learning strategies on psychomotoric performances among learning disabled children

אפי שומכר-לידור, חנה טור-כספא, לילך שלו-מברך

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המחקר היתה לבחון את השפעת הקנייתן של שתי אסטרטגיות למידה: אסטרטגיית חמשת הצעדים ואסטרטגיית המודעות לביצוע, בביצוע מטלות מוטוריות של קואורדינציה גסה ועדינה בקרב אוכלוסיית ילדים עם לקויי למידה.
Translated title of the contributionThe effect of teaching learning strategies on psychomotoric performances among learning disabled children
Original languageHebrew
Pages (from-to)17-31
Number of pages15
Journalסוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום
Volume15
Issue number2
StatePublished - 2000

IHP Publications

  • ihp
  • Junior high school students
  • Learning disabilities
  • Learning strategies
  • Motor ability
  • Special education
  • אסטרטגיות למידה
  • חינוך מיוחד
  • לקות למידה
  • לקות קואורדינציה (DCD)
  • מיומנויות מוטוריות
  • תלמידים בחטיבת הביניים

Cite this