השפעת הקניית אסטרטגיות למידה (חשיבה) על ביצועים פסיכו-מוטוריים בקרב אוכלוסייה של ילדים עם ליקויי למידה

Translated title of the contribution: The effect of teaching learning strategies on psychomotoric performances among learning disabled children

אפי שומכר-לידור, חנה טור-כספא, לילך שלו-מברך

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

מטרת המחקר היתה לבחון את השפעת הקנייתן של שתי אסטרטגיות למידה: אסטרטגיית חמשת הצעדים ואסטרטגיית המודעות לביצוע, בביצוע מטלות מוטוריות של קואורדינציה גסה ועדינה בקרב אוכלוסיית ילדים עם לקויי למידה. Refereed/Peer-reviewed
Translated title of the contributionThe effect of teaching learning strategies on psychomotoric performances among learning disabled children
Original languageHebrew
Pages (from-to)17-31
Number of pages15
Journalסוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום
Volume15
Issue number2
StatePublished - 2000

IHP Publications

  • ihp
  • Junior high school students
  • Learning disabilities
  • Learning strategies
  • Motor ability
  • Special education

Cite this