Abstract
מטרת המחקר היתה לבחון את השפעת הקנייתן של שתי אסטרטגיות למידה: אסטרטגיית חמשת הצעדים ואסטרטגיית המודעות לביצוע, בביצוע מטלות מוטוריות של קואורדינציה גסה ועדינה בקרב אוכלוסיית ילדים עם לקויי למידה.
Translated title of the contribution | The effect of teaching learning strategies on psychomotoric performances among learning disabled children |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | 17-31 |
Number of pages | 15 |
Journal | סוגיות בחינוך מיוחד ובשיקום |
Volume | 15 |
Issue number | 2 |
State | Published - 2000 |
IHP Publications
- ihp
- Junior high school students
- Learning disabilities
- Learning strategies
- Motor ability
- Special education
- אסטרטגיות למידה
- חינוך מיוחד
- לקות למידה
- לקות קואורדינציה (DCD)
- מיומנויות מוטוריות
- תלמידים בחטיבת הביניים