STUDENTS' PREFERENCES WHEN SOLVING QUADRATIC INEQUALITIES

PESSIA TSAMIR, MAYA RESHEF

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מטרה: לבחון האם ללמד תלמידים שיטה אחת או מספר שיטות לפיתרון אי-שוויונים מהמעלה השניה. נבדקים: 20 תלמידי כיתה י'. שיטה וכלי מחקר: התלמידים למדו, בסדר משתנה, שלוש שיטות שונות לפיתרון אי-שוויונים מהמעלה השניה: גראפית, טבלת סימנים וקישורים לוגיים. לאחר שלמדו את כל שלוש השיטות נערך מבחן אשר בחן את השימוש בשיטות השונות. מן הממצאים: כמעט כל התלמידים פתרו נכונה את האי-שוויונים. רובם ציינו כי הם מעדיפים שיציגו בפניהם מספר שיטות. השיטה בה הרבו להשתמש במיוחד היתה השיטה הגראפית. רוב התלמידים העדיפו את השיטה אותה למדו ראשונה.
Original languageEnglish
Pages (from-to)37-50
JournalFocus on Learning Problems in Mathematics
Volume28
StatePublished - 2006

Keywords

  • פתרון בעיות
  • בתי ספר תיכוניים
  • מתמטיקה (הוראה)
  • שיטות הוראה

Fingerprint

Dive into the research topics of 'STUDENTS' PREFERENCES WHEN SOLVING QUADRATIC INEQUALITIES'. Together they form a unique fingerprint.

Cite this