שיקולים פדגוגיים של מרצים המלמדים MOOCS באוניברסיטת תל-אביב: [פוסטר]

Translated title of the contribution: Pedagogical Considerations of Instructors Who Teach MOOCs at Tel Aviv University (Poster)

עינת ליבנה, טל סופר, רפי נחמיאס

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בשנים האחרונות אנו עדים לתאוצה ההולכת וגוברת של קורסי MOOC'S. אנשי אקדמיה רבים מגלים עניין בMOOC'S מתוך הכרה בפוטנציאל לספק חינוך בקנה מידה חסר תקדים ברחבי העולם. כיום ישנם מיזמי MOOC'S מגוונים, המציעים מאות רבים של קורסים עבור מיליוני לומדים. מטרת מחקר זה היא לבחון את השיקולים הפדגוגיים ואופן יישומם בהוראת הMOOC'S מנקודת מבט של סגלי ההוראה שפיתחו MOOC'S באוניברסיטת תל-אביב. שדה המחקר: שלושה קורסי MOOC'S שפותחו באוניברסיטת תל-אביב בפלטפורמת Coursera. הקורסים ארכו בין שישה שבועות לתשעה שבועות וכללו הרצאות מצולמות שהוקלטו באולפן, בהן שולבו מצגות, אילוסטרציות ותרגילים אינטראקטיביים. בכל קורס היו בחנים, המלצות קריאה, פורומים לדיון ותקשורת ומבחן מסכם. המחקר בוצע במתודולוגיה איכותנית, בוצעו ראיונות חצי מובנים עם המרצים ועוזרי ההוראה של קורסים אלה. בין ממצאי המחקר עולים מספר היבטים המאפיינים את התהליך. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionPedagogical Considerations of Instructors Who Teach MOOCs at Tel Aviv University (Poster)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages10 (שבט תשע"ה, פברואר 2015), ע234-ע235
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Lecturers
  • MOOCs (Web-based instruction)
  • Universiṭat Tel-Aviv

Cite this