MOOC: על כלים וסגנונות למידה: [פוסטר אקדמי]

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מאז הופעת המושג MOOC - Massive Open Online Course בשנת 2008 הפכו הקורסים המקוונים עם אלפי ואף עשרות אלפי משתתפים לתופעה נפוצה והם הולכים ותופסים תאוצה גדולה. במסגרת מחקר זה, בוצע ניסיון לאפיין את הכלים המוצעים בקורס חדו"א 1 במסגרת אחת מפלטפורמות ה-MOOC הבולטות של העת האחרונה - Coursera, לבחון את אופן השימוש בהם ואת תרומתם לתהליך הלמידה, תוך כדי בחינת התאמת השימוש בהם לסגנונות של לומדים שונים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages262-264
Number of pages3
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Cognitive styles
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • סגנון קוגניטיבי
  • קורס MOOC

Cite this