Abstract
מאז הופעת המושג MOOC - Massive Open Online Course בשנת 2008 הפכו הקורסים המקוונים עם אלפי ואף עשרות אלפי משתתפים לתופעה נפוצה והם הולכים ותופסים תאוצה גדולה. במסגרת מחקר זה, בוצע ניסיון לאפיין את הכלים המוצעים בקורס חדו"א 1 במסגרת אחת מפלטפורמות ה-MOOC הבולטות של העת האחרונה - Coursera, לבחון את אופן השימוש בהם ואת תרומתם לתהליך הלמידה, תוך כדי בחינת התאמת השימוש בהם לסגנונות של לומדים שונים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 262-264 |
Number of pages | 3 |
State | Published - 2014 |
IHP Publications
- ihp
- Cognitive styles
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- הוראה ולמידה מתוקשבות
- חינוך גבוה
- סגנון קוגניטיבי
- קורס MOOC