Abstract
הגידול העצום בשימוש באפליקציות ומערכות ממוחשבות, לצד תחרות בלתי פוסקת בין שירותים מקוונים וציפיות הולכות וגדלות של הלקוחות, מחייב חברות להסתכל מעבר לפונקציונליות של השירותים ולחתור באופן בלתי מתפשר לעבר השגת חוויית משתמש מוצלחת שתגרום לשביעות רצון גבוהה של המשתמשים, תעודד אותם לבצע פעולותף ואף תניע אותם להמליץ על כך לאחרים. במילים אחרות - חוויית משתמש שתצליח לרגש אותם. מאמר זה בוחן את נושא חוויית המשתמש (UX) בדגש על תפקידם של רגשות. המאמר סוקר את ההיבטים הרגשיים שמשפיעים על חוויית המשתמש בכללותה ועל התנהגותם של המשתמשים בפרט, כיצד הם משתנים במהלך השימוש באתר, וכיצד ניתן עם האתר או המערכת, תוך כדי האינטראקציה ואחריה. כל זאת כדי למנוע רגשות שליליים בצד המשתמש, כגון חוסר שביעות רצון, תסכול או חוסר אונים, וכן להגביר ולחזק רגשות חיוביים שיתרמו להצלחה העסקית של האפליקציות, המוצרים ומערכות המידע. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 44-51 |
Number of pages | 8 |
Journal | חידושים בניהול |
Volume | 7 |
State | Published - 2020 |
IHP Publications
- ihp
- Appliqué
- Computer users
- Emotions (Philosophy)
- Experience