Abstract
המאמר מציג נקודת מבט חדשה אודות תפיסות עמומות של סטודנטים בפרדיגמה המונחית עצמים (oop). במחקר שנערך בקרב 120 סטודנטים לתואר ראשון במכללה להנדסה, בקורס OOP ראשון שלהם, נמצאו קשיים ותפיסות מוטעות במגוון מונחים ומושגי יסוד. הניתוח שלנו חשף תופעה חוזרת של תפיסות OOP עמומות, הנובעות מהרחבה וצמצום של תכונות המושגים הבסיסיים. לומדים מתחילים נטו להרחיב ו/או לצמצם לא רק מונחים כמו מחלקה (class) ועצם (object) אלא גם מונחים כמו סטטי (static), מופע (instance) וגישה (access). אנו מציעים סיווג מפורט של הממצאים שלנו, במבנה היררכי לפי קטגוריות, ודנים במאפיינים הקוגניטיביים של מבנה זה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | ינואר 2013 |
Journal | הבטים בהוראת מדעי המחשב |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computers -- Study and teaching
- Object-oriented programming (Computer science)