תפיסות ועמדות מורים המשתמשים ב"עת הדעת", ביחס למעמד המורה בישראל ופרופסיית ההוראה

גורי פרימור, חן הרשקוביץ, ענת כהן, דובי וייס

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מטרת המחקר לתאר, לנתח ולפרש את תפיסות ועמדות המורים המשתמשים בפדגוגיה חדשנית, משולבת טכנולוגיות מידע ותקשורת, בסביבת ההוראה והלמידה "עת הדעת", ביחס למעמד המורה בישראל ופרופסיית ההוראה. בהתאם לכך, שאלת המחקר היא: מהן תפיסות ועמדות המורים, המלמדים בסביבת ההוראה והלמידה "עת הדעת", ביחס למעמד המורה בישראל ופרופסיית ההוראה?
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה העברית בירושלים
Pages224-228
Number of pages5
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • Computer-assisted instruction
  • מורים
  • Teachers
  • מעמד מקצועי -- מורים
  • עת הדעת (תוכנית לימודים)

Cite this