תפיסות ההוראה של מרצים בהשכלה גבוהה על למידה מקוונת במהלך COVID-19: אתגרים, הישגים והשלכות עתידיות

לי יונג'ק, טל סופר

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מגפת ה-COVID השפיעה על שגרת היום-יום. בידוד חברתי ואינטראקציה ללא קשרים בין-אישיים יצרו מציאות חדשה. לפיכך, מערכת החינוך מצאה עצמה בפני צומת דרכים, כאשר רוב מדינות העולם סגרו זמנית את בתי הספר והאוניברסיטאות. במצב זה, היה צורך בפתרונות להוראת חירום מרחוק. מרבית האוניברסיטאות המירו את הלמידה המסורתית (F2F) בלמידה מקוונת ללא הכנה מוקדמת, תוך שימוש במערכות ניהול למידה ( LMS) ושילוב כלים טכנו-פדגוגיים ללמידה מקוונת. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הדיגיטלי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ בעריכת: אינה בלאו, אבנר כספי, יורם עשת-אלקלעי, ניצה גרי, יורם קלמן, תרצה לוטרמן)
Place of Publicationרעננה
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה, מרכז המחקר לשילוב טכנולוגיות בהוראה ע"ש צ'ייס
Pages16 (2021), 69ע-77ע
Number of pages62
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • COVID-19 (Disease)
  • Computer-assisted instruction
  • Education, Higher
  • Lecturers
  • Teacher-student relationships
  • Teaching
  • הוראה
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • מרצים
  • סטודנטים ומרצים
  • קורונה (מחלה)

Cite this