Abstract
הדגשת התועלת הכלכלית של החקר האקדמי והעדפת מחקר יישומי על מחקר בסיסי, היו למדיניות מקובלת, אבל בארה"ב ובאירופה יש כבר מחשבות שניות על כך. ראוי שנחסוך את ההליכה לקיצוניות אחת ובחזרה, ובכך נתרום לשימור האתוס האקדמי שנבנה לאט והוכיח את תרומתו וחשיבותו לחברה (תקציר מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 4-14 |
Number of pages | 11 |
Journal | פנים: כתב-עת לתרבות, חברה וחינוך |
Volume | 34 |
State | Published - 2005 |
IHP Publications
- ihp
- Education, Higher
- Israel -- Economic conditions
- Research
- Science
- Technology -- Research