Abstract
הל"ל מבוססת על תפיסת התהליך החינוכי כדיאלוג תלוי הקשר חברתי-תרבותי. היא מתכתבת עם תפיסות למידה כהבניה שיתופית של ידע וערה לזיקות ההדדיות והמפרות בין הבניית ידע שיתופי לידע אישי. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 6-12 |
Number of pages | 7 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 51 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Educational tests and measurements
- Learning
- School children
- Student teachers
- Teachers
- Teachers -- Training of
- Teaching
- הוראה
- הכשרת מורים
- הערכה מעצבת
- למידה
- מדידה והערכה בחינוך
- מורים
- פרחי הוראה
- תלמידים