תנאים לקידום הערכה מעצבת - הערכה לשם למידה (הל״ל) במסגרות להכשרת מורים

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

הל"ל מבוססת על תפיסת התהליך החינוכי כדיאלוג תלוי הקשר חברתי-תרבותי. היא מתכתבת עם תפיסות למידה כהבניה שיתופית של ידע וערה לזיקות ההדדיות והמפרות בין הבניית ידע שיתופי לידע אישי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)6-12
Number of pages7
Journalביטאון מכון מופת
Volume51
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Educational tests and measurements
  • Learning
  • School children
  • Student teachers
  • Teachers
  • Teachers -- Training of
  • Teaching
  • הוראה
  • הכשרת מורים
  • הערכה מעצבת
  • למידה
  • מדידה והערכה בחינוך
  • מורים
  • פרחי הוראה
  • תלמידים

Cite this