תחרות בריאה: פעילות בסביבה משחקית מקוונת והישגים במתמטיקה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מחקר זה בוחן את הקשרים בין שימוש בסביבה מקוונת ללימוד מתמטיקה ("עשר אצבעות") לבין רמת הידע המתמטי, בקרב תלמידים בבית הספר היסודי. ייחודו בכך שהוא מבוסס על נתונים אובייקטיביים – נתוני פעילות באתר מחד ונתוני מיצ"ב מאידך. החוקרים מוצאים קשר חיובי בין פעילות באתר במהלך האליפות במשחקי המתמטיקה, ודנים באפשרות כי קשר זה הינו נסיבתי. ממצא זה מעיד על כך שפעילות ברמת חשיבה נמוכה משפרת הישגים הקשורים לרמת חשיבה גבוהה.
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages14 (2019), 133ע-128ע
Number of pages115
StatePublished - 2019

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Computer-assisted instruction
  • Mathematics -- Study and teaching
  • School children
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • הישגים לימודיים
  • מתמטיקה -- לימוד והוראה
  • תלמידים

Cite this