TY - ADVS
T1 - תווית כפולה
T2 - לקויות למידה ובעיות רגשיות בקרב ילדים מחוננים
AU - דויד, חנה
N1 - המאמר מבוסס על ההרצאה הראשית בכנס END – חינוך והתפתחויות חדשות, שנערך במדריד ב-27-29 ביוני 2014 בארגון WIARS – מכון עולמי למחקר מתקדם ומדע.
PY - 2014/11/9
Y1 - 2014/11/9
N2 - ילדים מחוננים רבים סובלים מ"תווית כפולה", ולצד תווית המחוננות מתוארים כבעלי לקויות למידה, או לחילופין כבעלי קשיים בתחום הרגשי, החברתי או ההתנהגותי. במאמר זה יתוארו קשיים שעמם מתמודדים ילדים מחוננים בעלי תווית כפולה, ובפרט הקשיים במערכת החינוכית: בשל התווית הכפולה, מול הצוות החינוכי ניצב אתגר כפול, ולא תמיד מצויים בידיו הכלים לעמוד בו כהלכה. במאמר יוצגו שלושה תיאורי מקרה, ויוצעו טכניקות להתערבות בעבודה עם ילדים כאלה ועם משפחותיהם.
AB - ילדים מחוננים רבים סובלים מ"תווית כפולה", ולצד תווית המחוננות מתוארים כבעלי לקויות למידה, או לחילופין כבעלי קשיים בתחום הרגשי, החברתי או ההתנהגותי. במאמר זה יתוארו קשיים שעמם מתמודדים ילדים מחוננים בעלי תווית כפולה, ובפרט הקשיים במערכת החינוכית: בשל התווית הכפולה, מול הצוות החינוכי ניצב אתגר כפול, ולא תמיד מצויים בידיו הכלים לעמוד בו כהלכה. במאמר יוצגו שלושה תיאורי מקרה, ויוצעו טכניקות להתערבות בעבודה עם ילדים כאלה ועם משפחותיהם.
M3 - תוצר דיגיטלי / חזותי
PB - פסיכולוגיה עברית
ER -