Abstract
קורסים אקדמיים מקוונים מספקים לסטודנטים הזדמנויות ללמידה גמישה. למידה גמישה מבוססת על ההכרה בשונות בין לומדים, ומתאפשרת על ידי מתן דרגות שונות של בחירה ללומדים באשר למה ללמוד, היכן, מתי וכיצד ללמוד. מחקר זה בחן כיצד סטודנטים משתמשים בגמישות בזמן, מקום וצריכת תכנים בקורס אקדמי מקוון במלואו. אוכלוסיית המחקר כללה 195 סטודנטים שהשתתפו בקורס אקדמי מקוון במלואו במדעי הרוח בשנת הלימודים 2014/2015.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 275-276 |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Computer-assisted instruction
- Learning