Abstract
בשנים האחרונות אנו עדים להתפתחות טכנולוגיית המחשבים הניידים הזעירים (מחשבי כף היד). כיום, יותר מתמיד, נדרשת מאנשי החינוך עמדה אקטיבית בעיצוב הטכנולוגיה ותכנון שילובה בכל תחומי החינוך. מטרת המחקר היא לבחון את תהליכי הלמידה באמצעות מחשבי כף היד, במסגרת ביקור של תלמידים במוזיאון וזאת על מנת להביא המלצות לפיתוח פדגוגיה מתאימה לשילוב מחשבי כף יד בלמידה חוץ בית ספרית, בפרט במוזיאונים. אופיינו צורות ודפוסי השימוש במחשבי כף נייד של תלמידים, נבחנו צרכי המשתמשים וציפיותיהם ואותרו הקשיים והבעיות הייחודיים הכרוכים בלמידה מסוג זה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | האדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה הפתוחה ושה"ם |
Pages | 137-142 |
Number of pages | 6 |
State | Published - 2007 |
IHP Publications
- ihp
- מחשבי כף יד
- Pocket computers
- מוזיאונים
- Museums
- למידה
- Learning