TY - CHAP
T1 - רפורמות העבר במערכת החינוך הישראלית: מה אפשר ללמוד מן ההיסטוריה על דוח דוברת?
AU - דרור, יובל
PY - 2006
Y1 - 2006
N2 - כוח המשימה הלאומי לקידום החינוך בישראל מציע תוכנית כוללת ומקיפה ובה שורה של המלצות פדגוגיות, ארגוניות, מבניות ותקציביות, המכוונות להביא להבראתה ולקידומה של מערכת החינוך כדי שתשוה למערכות החינוך המתקדמות בעולם ואף תעלה עליהן. כוח המשימה אינו הוועדה הציבורית הראשונה בישראל שדנה בשינויים במערכת החינוך; אנו יודעים, שחלק ניכר מהמלצותינו הוצעו בעבר. אימצנו בלב שלם המלצות שגובשו על ידי אחרים כאשר סברנו כי יש בכך צורך. אמונתנו היא שכוחה של תוכנית זו, שהתגבשה ונכתבה לאחר תחקירים ודיונים מקיפים, הוא בתפיסה הכוללת שלה ובהיותה בנויה ברוח רפורמות מצליחות שנעשו במקומות אחרים בעולם. אנו מאמינים שהתכנית ניתנת ליישום וכי היא תשפיע מהותית על דמותה ואיכותה של מערכת החינוך - דוח דוברת, 2005. (מתוך המאמר)
AB - כוח המשימה הלאומי לקידום החינוך בישראל מציע תוכנית כוללת ומקיפה ובה שורה של המלצות פדגוגיות, ארגוניות, מבניות ותקציביות, המכוונות להביא להבראתה ולקידומה של מערכת החינוך כדי שתשוה למערכות החינוך המתקדמות בעולם ואף תעלה עליהן. כוח המשימה אינו הוועדה הציבורית הראשונה בישראל שדנה בשינויים במערכת החינוך; אנו יודעים, שחלק ניכר מהמלצותינו הוצעו בעבר. אימצנו בלב שלם המלצות שגובשו על ידי אחרים כאשר סברנו כי יש בכך צורך. אמונתנו היא שכוחה של תוכנית זו, שהתגבשה ונכתבה לאחר תחקירים ודיונים מקיפים, הוא בתפיסה הכוללת שלה ובהיותה בנויה ברוח רפורמות מצליחות שנעשו במקומות אחרים בעולם. אנו מאמינים שהתכנית ניתנת ליישום וכי היא תשפיע מהותית על דמותה ואיכותה של מערכת החינוך - דוח דוברת, 2005. (מתוך המאמר)
UR - http://primo.nli.org.il/primo-explore/search?query=isbn,exact,9650203206,AND&pfilter=pfilter,exact,books,AND&tab=default_tab&search_scope=ULI&sortby=rank&vid=ULI&lang=iw_IL&mode=advanced&offset=0&fromRedirectFilter=true
M3 - פרק
SN - 9650203206
T3 - סדרת מדיניות חינוך ופדגוגיה
SP - 35
EP - 59
BT - לקראת מהפכה חינוכית?
A2 - ענבר, דן
PB - הוצאת מכון ון ליר והוצאת הקיבוץ המאוחד
CY - ירושלים
ER -