Abstract
מושב ראשון: למידה וחשיבה בכיתה. יישום מדע הלמידה באומנות ההוראה -- המעבר לחשיבה מופשטת: פיתוח חשיבה או בקרה גנטית -- מושב שני: למידה קוגניציה בכיתה. רמה קוגניטיבית והשלכותיה על הוראה ולמידה: דברים שרואים מכאן לא רואים משם -- קשב ולמידה -- מאגר הזיכרון כבסיס ללמידה -- מושב שלישי: חינוך ונוירו-קוגניציה. נוירופדגוגיה: שילובו של תחום דעת חדש בהוראה ובלמידה -- גשרים בין חקר המוח לחינוך -- ייצוגי ידע במוח -- מושב סיום. ללמוד הכול מן ההתחלה: מבטו האישי של נכה פגוע ראש על תהליכי למידה.
הערה
"אחת מחזיתות המחקר המרתקות בעשורים האחרונים שהתווספה לחקר תהליך הלמידה היא חקר תפקודו של המוח האנושי. ... במונוגרפיה זו ... מובאות הרצאות שנישאו בתחום זה בכנס שהתקיים במל"א שבאור יהודה בשנת 2015." ; בתחתית עמוד השער גם: מל"א המרכז ללמודים אקדמיים - לחלום, להגשים, להצליח ; כולל ביבליוגרפיה אחרי כל מאמר
הערה
"אחת מחזיתות המחקר המרתקות בעשורים האחרונים שהתווספה לחקר תהליך הלמידה היא חקר תפקודו של המוח האנושי. ... במונוגרפיה זו ... מובאות הרצאות שנישאו בתחום זה בכנס שהתקיים במל"א שבאור יהודה בשנת 2015." ; בתחתית עמוד השער גם: מל"א המרכז ללמודים אקדמיים - לחלום, להגשים, להצליח ; כולל ביבליוגרפיה אחרי כל מאמר
Original language | American English |
---|---|
Title of host publication | למידה, בינה וחינוך קובץ הרצאות ומאמרים |
Place of Publication | ירושלים |
Publisher | מכון הנרייטה סאלד |
Pages | 26-37 |
Number of pages | 9 |
Edition | 2018 |
ISBN (Print) | 9789652131263 |
State | Published - 2018 |