רמה קוגניטיבית והשלכותיה על הוראה ולמידה: דברים שרואים מכאן לא רואים משם: Cognitive level implications for teaching and learning

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapterpeer-review

Abstract

מושב ראשון: למידה וחשיבה בכיתה. יישום מדע הלמידה באומנות ההוראה -- המעבר לחשיבה מופשטת: פיתוח חשיבה או בקרה גנטית -- מושב שני: למידה קוגניציה בכיתה. רמה קוגניטיבית והשלכותיה על הוראה ולמידה: דברים שרואים מכאן לא רואים משם -- קשב ולמידה -- מאגר הזיכרון כבסיס ללמידה -- מושב שלישי: חינוך ונוירו-קוגניציה. נוירופדגוגיה: שילובו של תחום דעת חדש בהוראה ובלמידה -- גשרים בין חקר המוח לחינוך -- ייצוגי ידע במוח -- מושב סיום. ללמוד הכול מן ההתחלה: מבטו האישי של נכה פגוע ראש על תהליכי למידה.
הערה
"אחת מחזיתות המחקר המרתקות בעשורים האחרונים שהתווספה לחקר תהליך הלמידה היא חקר תפקודו של המוח האנושי. ... במונוגרפיה זו ... מובאות הרצאות שנישאו בתחום זה בכנס שהתקיים במל"א שבאור יהודה בשנת 2015." ; בתחתית עמוד השער גם: מל"א המרכז ללמודים אקדמיים - לחלום, להגשים, להצליח ; כולל ביבליוגרפיה אחרי כל מאמר
Original languageAmerican English
Title of host publicationלמידה, בינה וחינוך קובץ הרצאות ומאמרים
Place of Publicationירושלים
Publisherמכון הנרייטה סאלד
Pages26-37
Number of pages9
Edition2018
ISBN (Print)9789652131263
StatePublished - 2018

Cite this