קידום ניצני אוריינות של ילדי גן עם ליקוי שמיעה: השוואה בין שילוב אישי לשילוב קבוצתי

דורית ארם, שרה אינגבר, סמדר קונקול

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

בפרק זה נתאר מחקר שהעריך את יעילותה של תכנית התערבות לקידום כישורי אוריינות של ילדי גן עם ליקוי שמיעה. התערבות שיטתית זו תוכננה בהתאמה לצורכיהם הייחודיים של ילדים עם ליקוי שמיעה וכללה מגוון של משחקים ופעילויות אורייניות המותאמות לגיל. בחנו את יעילותה של תכנית התערבות זו בהשוואה בין שני מסלולי שילוב: אישי וקבוצתי. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Title of host publicationחינוך ושיקום ילדים ומתבגרים כבדי שמיעה וחירשים: היבטים תאורטיים ויישומיים (קובץ בעריכת טובה מוסט ודליה רינגוולד-פרימרמן)
Place of Publicationתל אביב
Publisherמכון מופ"ת
Pagesכרך א', 55-90
ISBN (Print)9789655300840
StatePublished - 2014

IHP Publications

  • ihp
  • Deaf children
  • Deaf children -- Education
  • Language acquisition
  • Literacy
  • People with social disabilities -- Education
  • אוריינות
  • אוריינות לשונית
  • חינוך ילדים חירשים וכבדי שמיעה
  • ילדים חירשים וכבדי שמיעה
  • ילדים עם מוגבלות בגיל הרך
  • מיומנויות לשוניות
  • שילוב ילדים עם מוגבלות בגני ילדים רגילים
  • תוכניות התערבות חינוכיות

Cite this