קידום לתפקידי ניהול בבית הספר: ההיבט המגדרי והעדתי

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

נבחנים סכויי הקידום לתפקידי נהול בבית הספר של ארבע קבוצות חברתיות המוגדרות על בסיס מגדרי ועדתי: נשים שמוצאן מאירופה-אמריקה, נשים שמוצאן מאסיה-אפריקה, גברים שמוצאם מאירופה-אמריקה וגברים שמוצאם מאסיה-אפריקה
Original languageHebrew
Pages (from-to)347-368
Number of pages22
Journalסוציולוגיה ישראלית: כתב-עת לחקר החברה הישראלית
Volume4
Issue number2
StatePublished - 2002

IHP Publications

  • ihp
  • Promotions
  • School management and organization
  • Sex

Cite this