Abstract
העורכים מנסים לבחון את אי השוויון בשדה החינוך גם ברמת המקרו, מתוך התמקדות בהיבטים מבניים, וגם במרת המיקרו, כפי שחווים אותו השחקנים בשדה. הם עושים זאת באמצעות מתודולוגיות איכותניות וכמותניות. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 414-419 |
Number of pages | 6 |
Journal | מגמות: רבעון למדעי ההתנהגות |
Volume | 50 |
Issue number | 3 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Educational equalization
- Ethnic groups -- Israel
- Palestinian Arabs -- Education -- Israel
- השכלה
- חינוך
- עדות בישראל
- ערבים בישראל -- חינוך
- שוויון הזדמנויות בחינוך