"פער השירות" בבית הספר: מחסומים בפנייה לייעוץ ולטיפול אצל ילדים ובני נוער ודרכים להנמכתם

יצחק גילת, עמירם רביב

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר הנוכחי מתמקד בהשפעת מקורות העזרה על הנכונות של מתבגרים להיעזר בהם ומפנה את הזרקור אל מקומה של היועצת החנוכית כמשאב עזרה למתבגרים בעלי בעיות התנהגות או קשיים רגשיים. (מתוך המאמר)

Keywords

  • בעיות התנהגות
  • היבטים נפשיים
  • יועצים חינוכיים
  • ייעוץ בבית הספר
  • ייעוץ פסיכולוגי
  • מתבגרים והתבגרות

Cite this