Abstract
המחבר מקדיש את מאמרו להוראת ההיסטוריה בישראל, תוך בחינת המתח בין מסורות יוצאי אירופה לבין אלה של עדות המזרח. בן עמוס מבחין בשלושה שלבי התפתחות של לימודי ההיסטוריה, והאחרון שביניהם מכוון לתפיסה היסטוריוגרפית פלורליסטית, שכל קהילה תתואר בה במונחים משל עצמה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | החינוך לקראת המאה ה-21 |
Editors | דוד חן |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | רמות |
Pages | 267-276 |
Number of pages | 10 |
ISBN (Print) | 9652741795 |
State | Published - 1995 |
IHP Publications
- ihp
- Cultural pluralism
- Education -- History
- History -- Study and teaching
- Jews -- Europe
- Jews -- Islamic countries
- Nationalism
- היסטוריה -- לימוד והוראה
- חינוך -- היסטוריה
- יהודי אירופה
- יהודי ארצות האסלאם
- לאומיות
- פלורליזם (מדעי החברה)
- תוכניות לימודים -- היסטוריה
RAMBI Publications
- rambi
- Education -- Israel
- Ethnic groups -- Israel