Abstract
מחבר המאמר מתייצב על הסף, בין פדגוגיה ומופע, ומציג את מה שהוא מכנה "ידע פרפורמטיבי": ידע שבו אוחזים העוסקים בתחום, אשר מערער על החלוקה בין ידע מעשי לידע עיוני, ושאופני יישומו נוגעים במגוון פרקטיקות ותחומים מחיי הפרט והחברה. המאמר מבקש לברר עד כמה ידע פרפורמטיבי זה מוערך במערכת החינוך בישראל במובנה הרחב: בתיכונים, בבתי ספר על תיכוניים ובמוסדות אקדמיים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Journal | מעקף |
State | Published - 2017 |
IHP Publications
- ihp
- Education
- Knowledge and learning
- Performance art
- Theater -- Study and teaching