פדגוגיה, פרפורמנס, ושאלת הידע: מבט מקומי: [מתוך המדור: חוצה ז'אנרים]

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מחבר המאמר מתייצב על הסף, בין פדגוגיה ומופע, ומציג את מה שהוא מכנה "ידע פרפורמטיבי": ידע שבו אוחזים העוסקים בתחום, אשר מערער על החלוקה בין ידע מעשי לידע עיוני, ושאופני יישומו נוגעים במגוון פרקטיקות ותחומים מחיי הפרט והחברה. המאמר מבקש לברר עד כמה ידע פרפורמטיבי זה מוערך במערכת החינוך בישראל במובנה הרחב: בתיכונים, בבתי ספר על תיכוניים ובמוסדות אקדמיים.
Original languageHebrew
Journalמעקף
StatePublished - 2017

IHP Publications

  • ihp
  • Education
  • Knowledge and learning
  • Performance art
  • Theater -- Study and teaching

Cite this