עבודת האוצרות בעידן השיעתוק הדיגיטלי: האוצר כמבקר תרבות

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מאמר זה מתייחס לתהליך האוצרות של תערוכת מופע המינים: מגדר מיניות ומופעיות באמנות יפאנית עכשווית – פרויקט אוצרות אותו הובילה המחברת לאחרונה במוזיאון טיקוטין בחיפה. המאמר עוסק בשני אפקטים ראשיים, ומתייחס לתהליך אוצרות של אמנות יפאנית בעבור מוזיאון בישראל בתקופת מגורים בלונדון. הנקודה הראשונה במאמר נוגעת לתפקידה של מדיה חדשה ביחס לתהליך האוצרות, מתוך הבנת הבעיות של מבט "זר" אל תרבות רחוקה, ושנית, הבנת האופן שבו מדיה חדשה (אינטרנט, אי-מייל, הקרנות די.וי.די, הדפסות דיגיטאליות ועיצוב ארכיטקטוני וירטואלי) הפכו לכלים בידיה של האוצרת על מנת ליצור פלטפורמה לביקורת תרבות נוסח המאה ה-21 התקציר בעברית, הטקסט המלא בשפה האנגלית
Original languageHebrew
Pages (from-to)2006
Number of pages1
Journalהיסטוריה ותיאוריה
Volume2
StatePublished - 2006

IHP Publications

  • ihp
  • Art -- Exhibitions
  • Art criticism
  • Art, Japanese
  • Museum curators
  • Museums -- Curatorship
  • Sex
  • אומנות יפנית
  • אוצרים ואוצרות
  • ביקורת אומנות
  • מגדר
  • מוזיאון טיקוטין לאומנות יפנית, חיפה
  • תערוכות אומנות

Cite this