Abstract
בראשית המאה העשרים, בעת שבה נבנו הארגונים הרציונליים, פיתחו גם בתי הספר תפיסה רציונלית הרואה ב'סדר' מרכיב מרכזי וחשוב בהתנהלותם. ואולם בפועל, בתי ספר מתאפיינים בלא מעט 'אי-סדר' המתבטא בבעיות משמעת, באלימות ובקונפליקטים. במאמר זה אבקש לטעון כי סתירה זו נובעת מפרדוקס במערכת היחסים שבין 'סדר' לבין 'אי-סדר', ואציע לבתי הספר להיפרד מהקבלתם השכיחה כל כך לארגון התעשייתי הרציונלי ולחפש אחר חלופה אחרת. (מתוך המאמר).
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 53-64 |
Number of pages | 12 |
Journal | אנליזה ארגונית |
Volume | 19 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Business consultants
- Chaotic behavior in systems
- Quarreling
- School discipline
- School environment
- Schools