Abstract
מחקרים על רגשות בהוראה זיהו סתירה בולטת בין תפיסת תפקיד המורה ברפורמות הנאו-ליברליות לבין תפיסת ההוראה כפרקטיקה רגשית במהותה. מושגים כמו "סטנדרטים", "אחריות" ו"תחרותיות" מייצרים תמונה חדשה של תפקיד המורה והמחנך בבית הספר. למי מועילה הפיכת המורה ל"נותן שירות"? (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 46-49 |
Number of pages | 4 |
Journal | הד החינוך |
Volume | 86 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2011 |
IHP Publications
- ihp
- Corporate culture
- Customer services
- Emotions
- Schools
- Teacher-student relationships
- Teachers
- Teaching
- בתי ספר
- הוראה
- מורים
- מורים ותלמידים
- רגשות
- שירות ללקוח
- תרבות ארגונית