נותני שירות או מחנכים?

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

מחקרים על רגשות בהוראה זיהו סתירה בולטת בין תפיסת תפקיד המורה ברפורמות הנאו-ליברליות לבין תפיסת ההוראה כפרקטיקה רגשית במהותה. מושגים כמו "סטנדרטים", "אחריות" ו"תחרותיות" מייצרים תמונה חדשה של תפקיד המורה והמחנך בבית הספר. למי מועילה הפיכת המורה ל"נותן שירות"? (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)46-49
Number of pages4
Journalהד החינוך
Volume86
Issue number1
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • Corporate culture
  • Customer services
  • Emotions
  • Schools
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Teaching
  • בתי ספר
  • הוראה
  • מורים
  • מורים ותלמידים
  • רגשות
  • שירות ללקוח
  • תרבות ארגונית

Cite this