Abstract
המסגרת לבדיקת הידע ותחושת המסוגלות המוצעת במאמר זה יכולה לשמש כלי שיסייע לפיתוח תכניות קידום מקצועי של גננות ושל מורים. מסגרת זו מאפשרת לבחון, לפני תחילת ההשתלמות, את הידע הנדרש להוראת הנושאים הכלולים בהשתלמות, את תחושת המסוגלות העצמית ואת ההלימה ביניהם לגבי הוראת נושאים מתמטיים שעוסקים בהם בגן הילדים. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 29-35 |
Number of pages | 7 |
Journal | ביטאון מכון מופת |
Volume | 57 |
State | Published - 2016 |
IHP Publications
- ihp
- Early childhood education
- Kindergarten
- Kindergarten teachers
- Knowledge and learning
- Mathematics -- Study and teaching
- Physical education for children
- Preschool children
- Self-efficacy
- Teachers
- Teaching
- גן ילדים
- גננות וגננים (גן ילדים)
- חינוך בגיל הרך
- ידע
- ידע מקצועי -- מורים
- ילדים בגיל הרך
- מסוגלות עצמית
- מתמטיקה -- לימוד והוראה