מתמטיקה בגן הילדים - ידע ותחושת מסוגלות להוראה של גננות: [מתוך המדור: "בימת דיון"]

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המסגרת לבדיקת הידע ותחושת המסוגלות המוצעת במאמר זה יכולה לשמש כלי שיסייע לפיתוח תכניות קידום מקצועי של גננות ושל מורים. מסגרת זו מאפשרת לבחון, לפני תחילת ההשתלמות, את הידע הנדרש להוראת הנושאים הכלולים בהשתלמות, את תחושת המסוגלות העצמית ואת ההלימה ביניהם לגבי הוראת נושאים מתמטיים שעוסקים בהם בגן הילדים. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)29-35
Number of pages7
Journalביטאון מכון מופת
Volume57
StatePublished - 2016

IHP Publications

  • ihp
  • Early childhood education
  • Kindergarten
  • Kindergarten teachers
  • Knowledge and learning
  • Mathematics -- Study and teaching
  • Nursery schools
  • Physical education for children
  • Preschool children
  • Self-efficacy
  • Teachers
  • Teaching

Cite this