משוב על המשוב: עמדות ותפיסות של מרצים כלפי הערכת ההוראה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המחקר מצביע על עמדות חיוביות מתונות של המרצים כלפי תקפות הערכת ההוראה בסקרי הסטודנטים ותרומתה לשיפור ההוראה, על התנגדות מסוימת לדיווח התוצאות לאחרים (מאשר למרצה עצמו) - במיוחד לסטודנטים, ועל התנגדות למתן משקל גבוה לתוצאות ההערכה בהחלטות מנהליות לגבי המרצה.
Original languageHebrew
Pages (from-to)39-42
Number of pages4
Journalהוראה באקדמיה
Volume1
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • Attitude (Psychology)
  • College students
  • Effective teaching
  • Feedback (Psychology)
  • Lecturers
  • Reliability
  • Teacher-student relationships
  • Teachers -- Evaluation
  • הוראה יעילה
  • הערכת מורים
  • מהימנות
  • מרצים
  • משוב
  • סטודנטים
  • סטודנטים ומרצים
  • עמדות
  • תקפות

Cite this