מקצוע ההוראה ואי-שוויון בין המינים בכניסה לתפקידים בבית-הספר בשלושה מגזרי חינוך

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר מציג מחקר אשר נועד לבחון את הקשר שבין תחום ההוראה, המהווה מאפיין מרכזי בזהותו המקצועית של המורה, במעמדו ובתפיסותיו החינוכיות, לבין אי שוויון מגדרי.
Original languageHebrew
Pages (from-to)63-93
Number of pages31
Journalעיונים במינהל ובארגון החינוך
Volume28
StatePublished - 2004

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Israel
  • Education -- Israel -- Administration
  • Jewish religious education -- Israel
  • Palestinian Arabs -- Education -- Israel
  • School management and organization
  • Schools
  • Sex differences
  • Social stratification
  • Teachers
  • Teaching
  • Women -- Employment -- Law and legislation
  • Women executives
  • בתי ספר
  • הבדלים בין המינים (בני אדם) -- היבטים ביולוגיים
  • הוראה
  • חינוך ממלכתי
  • חינוך ממלכתי דתי
  • מורים
  • מנהל החינוך
  • מעמד האישה בעבודה
  • מערכת החינוך
  • נשים מנהלות
  • ערבים בישראל -- חינוך
  • ריבוד חברתי

Cite this