Abstract
כשחוקרים תופעה מורכבת בתחומי החינוך והחברה, לעתים קרובות מגלה החוקר ששימוש בגישת מחקר אחת (איכותית או כמותית) אינו מאפשר לו לחקור את התופעה כראוי. במקרים כאלה עולה הצורך במערך מחקר מעורב שכולל אלמנטים משתי הגישות ומאפשר איסוף מידע רלוונטי, מגוון ומקיף על התופעה הנחקרת ומחזק את התוקף של ממצאי המחקר ואת מסקנות החוקר. להלן תובא התייחסות למהות מערך המחקר המעורב, סוגיו, יתרונותיו ומגבלותיו. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 2-4 |
Number of pages | 3 |
Journal | שבילי מחקר |
Volume | 7 |
State | Published - 2002 |
IHP Publications
- ihp
- Research
- Research -- Methodology
- מחקר
- שיטות מחקר