מערך מחקר מעורב, מגוון, מעורבב, משולב

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

כשחוקרים תופעה מורכבת בתחומי החינוך והחברה, לעתים קרובות מגלה החוקר ששימוש בגישת מחקר אחת (איכותית או כמותית) אינו מאפשר לו לחקור את התופעה כראוי. במקרים כאלה עולה הצורך במערך מחקר מעורב שכולל אלמנטים משתי הגישות ומאפשר איסוף מידע רלוונטי, מגוון ומקיף על התופעה הנחקרת ומחזק את התוקף של ממצאי המחקר ואת מסקנות החוקר. להלן תובא התייחסות למהות מערך המחקר המעורב, סוגיו, יתרונותיו ומגבלותיו. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)2-4
Number of pages3
Journalשבילי מחקר
Volume7
StatePublished - 2002

IHP Publications

  • ihp
  • Research
  • Research -- Methodology
  • מחקר
  • שיטות מחקר

Cite this