Abstract
מאמר זה דן במודל תיאורטי הבוחן את בתי הספר העל יסודיים הקיבוציים על פי חמישה ממדים, המשפיעים זה על זה. הממדים הם: הייחודיות, האוטונומיה, הגודל, המקיפות והאינטגרציה. המאמר מפרט את חמשת הממדים ובודק את מידת הגשמתם בחינוך הקיבוצי העכשווי. פירוט הממדים השונים מאפשר להשתמש במודל לבחינה של בית הספר ולמיקומו ברצף של החינוך הקיבוצי, ואף להבחין בהתפתחות שחלה במשך תקופות זמן. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | בית הספר הקיבוצי בין ייחוד לגודל (קובץ בעריכת יובל דרור ויעקב ליברמן) |
Place of Publication | קרית טבעון |
Publisher | אורנים, המכון לחקר החינוך הקיבוצים |
Pages | 11-20 |
Number of pages | 10 |
State | Published - 1976 |
IHP Publications
- ihp
- Collective education -- Israel
- Education, Secondary
- Schools