'מחקר מוביל מדיניות : ביסוס אמפירי למדיניות רב-לשונית חינוכית : דו"ח לסיכום אבן דרך ב

אילנה שוהמי, מיכל טננבאום (Editor)

Research output: Book/ReportReport

Original languageHebrew
Place of Publicationתל אביב
Publisherאוניברסיטת תל אביב, בית הספר לחינוך על-שם חיים וג'ואן קונסטנטינר
StatePublished - 2019

Keywords

  • Education, Bilingual -- Israel
  • Multilingual education
  • Multilingual communication
  • Intercultural communication
  • Education and state
  • חינוך ומדינה -- ישראל
  • التربية والتعليم والدولة -- إسرائيل
  • תקשורת בין תרבותית
  • תקשורת רב-לשונית
  • חינוך רב לשוני
  • חינוך דו לשוני

Cite this