מוח בהוראת המדעים

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

אחד הקשיים בלמידת מדעים ומתמטיקה נובע מהסתירה בין חשיבה אינטואיטיבית לחשיבה פורמלית. צילומי הדמיה של המוח לא רק מאשרים זאת, אלא גם נותנים מפתח להתגבר על קושי נפוץ זה. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)118-121
Number of pages4
Journalהד החינוך
Volume84
Issue number3
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • Brain
  • Brain -- Imaging
  • Intuition
  • Mathematics -- Study and teaching
  • People with social disabilities -- Education
  • Problem solving -- Study and teaching
  • Reaction time
  • School children
  • Science -- Study and teaching
  • Thought and thinking
  • אינטואיציה
  • הדמיית מח (FMRI)
  • זמן תגובה
  • חשיבה
  • מדעים -- לימוד והוראה
  • מוח
  • פתרון בעיות במתמטיקה
  • תוכניות התערבות חינוכיות
  • תלמידים

Cite this