Abstract
במחקר זה נותחו הערותיהם המילוליות של סטודנטים שענו על שאלונים להערכת ההוראה ב- 198 קורסים במכללה אקדמית גדולה להכשרת מורים. ניתוח התוכן העלה 48 נושאים שונים. מרבית ההערות היו כלליות והתייחסו למרצה או לקורסים מסוימים. הערות שכיחות אחרות התייחסו לבהירות השיעור, לעניין שהמרצה או הקורס מעוררים אצל הסטודנט וללמידה בקורס. נמצא שקיימת התאמה בין המשוב שהתקבל בהערות המילוליות לבין המשוב שהתקבל בחלק הסגור של השאלון (שכלל דירוג מספרי של הפריטים)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 26-29 |
Number of pages | 4 |
Journal | על הגובה |
Volume | 3 |
State | Published - 2004 |
IHP Publications
- ihp
- College students
- Education, Higher
- Effective teaching
- Feedback (Psychology)
- Questionnaires
- Teachers -- Evaluation