מדוע חומרי למידה פתוחים הם בחזקת לא בבית ספרנו?

איה הורוביץ, ענת כהן, רפי נחמיאס

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

במחקר זה נבדקה מידת הפתיחות של מורים לחומרי למידה פתוחים באינטרנט, תוך ניסיון להבין את הסיבות לשימוש המועט בהם. שימוש זה מועט גם בהשוואה למידת הפתיחות של המורים לחומרים זמינים נוספים כגון חומרי לימוד מעמיתים או ממערכת סגורה ייעודית לחינוך. בנוסף, נבחן האם מורים המשתמשים באינטרנט לצרכים אישיים פתוחים יותר גם לשימוש בחומרי הלמידה הפתוחים.
Original languageHebrew
Title of host publicationהכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה העברית בירושלים
Pages165-172
Number of pages8
StatePublished - 2013

IHP Publications

  • ihp
  • Computer-assisted instruction
  • Information technology
  • Instructional and educational works
  • Internet
  • Teachers
  • אינטרנט
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חומרי למידה
  • מורים
  • מידע באמצעים אלקטרוניים

Cite this