מבנה טופולוגי של רשת רחובות והתפלגות נפח תנועת כלי רכב בעיר

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

חיזוי של תנועה בעיר היווה מאז ומתמיד מטרה חשובה בתחום תכנון תחבורה. מודלים לחיזוי נפח תנועת כלי הרכב בין חלקי העיר ובין העיר לסביבתה מסתמכים בדרך כלל על מטריצות מוצא-יעד, הנבנות באמצעות מידע על התפלגות המגורים של האוכלוסיה מצד אחד ועל מרחבי התפקוד שלה כגון תעסוקה, קניות וחינוך מצד שני. המאמר מציג את הגישה המבנית לחיזוי תנועה בעיר תוך התרכזות בתנועת כלי הרכב, ודן בפוטנציאל ובמגבלות שלה ובשאלות המתודולוגיות הניצבות בפני המבקש ליישמה, וזאת תוך הדגמת יישומה בהערכת התפלגות תנועת כלי הרכב בערים רעננה ואשדוד.
Original languageHebrew
Pages (from-to)37-41
Number of pages5
Journalתנועה ותחבורה
Volume99
StatePublished - 2011

IHP Publications

  • ihp
  • Alleys
  • Ashdod (Israel)
  • Forecasting
  • Ra'anana (Israel)
  • Transportation engineering
  • אשדוד (יישוב עירוני)
  • הנדסת תנועה ותחבורה
  • חיזוי
  • רחובות (גיאוגרפיה עירונית)
  • רעננה (יישוב עירוני)

Cite this