Abstract
המאמר עוסק ברקע ההיסטורי של המחקר המוצג במאמר, במטרותיו ובשיטות המחקר. המאמר מתייחס גם למסגרת העיון של המחקר: הבעייתיות בהגדרות של 'חינוך חברתי' ו'חינוך לערכים' והחפיפה ביניהם. מוצג גם המודל הבסיסי של הספר - טבלה דו-מימדית המציגה את התכנים הקהילתיים במסגרות החינוך הפורמליות והבלתי פורמליות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 13-26 |
Number of pages | 14 |
Journal | דור לדור: קבצים לחקר תולדות החינוך היהודי בישראל ובתפוצות |
Volume | ו' |
State | Published - 1994 |
IHP Publications
- ihp
- Compensatory education
- Education -- History
- Eretz Israel -- History -- 1917-1948, British Mandate period
- Moral education
- Social skills -- Study and teaching
- ארץ ישראל -- היסטוריה -- תקופת המנדט
- זרם העובדים
- חינוך -- היסטוריה
- חינוך חברתי
- חינוך לערכים
- חינוך משלים