מבוא

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

את השיח על אודות העבר בבתי הספר ניתן למצוא הן בחינוך הפורמלי, במקצועות הלימוד ההומניסטיים השונים, והן בחינוך הלא פורמלי - בטקסים, בטיולים ובביקורים במוזיאונים . מבין כל אלה רבה במיוחד חשיבותו של המקצוע היסטוריה, המוקדש כולו לשחזור העבר. אך היכן יש למקם את הוראת המקצוע? האם היא דומה יותר לכתיבת היסטוריה או שמא לייצוג של זיכרון קולקטיבי ? התשובה על כך אינה פשוטה, בשל מורכבות התהליך הקובע את דימויי העבר המוצגים במערכת החינוך.
Original languageHebrew
Title of host publicationהיסטוריה, זהות וזיכרון
Editorsאבנר בן עמוס
Publisherאוניברסיטת תל אביב
Pages7-13
Number of pages7
ISBN (Print)9652743437
StatePublished - 2002

IHP Publications

  • ihp
  • Collective memory
  • History -- Study and teaching
  • Textbooks

Cite this