Abstract
המחקר המוצג במאמר מדגים את החשיבות של ביצוע מחקר בין-לשוני, בשפות בעלות מאפיינים שונים, על מנת לבחון את הגורמים השונים שמשפיעים על רכישת שפה אצל ילדים צעירים. הממצא שילדים מתנהגים באופן דומה תחת גורמי שימוש שונים בשפות שונות, מדגיש שעקרונות גלובליים מנחים אספקטים מסוימים של רכישת שפה. בנוסף, עולה הצורך לבחון את תהליכי הבנה של משפטים מורכבים באמצעות מטלות המשקפות תהליכים התואמים לאתגרי המשימה במציאות על מנת להבין לעומק את מידת הידע של ילדים באשר למילות קישור השונות.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 37-48 |
Number of pages | 12 |
Journal | שפה ומוח |
Volume | 13 |
State | Published - 2019 |
IHP Publications
- ihp
- Children
- English language
- Grammar, Comparative and general -- Connectives
- Grammar, Comparative and general -- Sentences
- Grammar, Comparative and general -- Syntax
- Hebrew language
- Hebrew language -- Semantics
- Iconicity (Linguistics)
- Reading comprehension