למידה דיאלוגית במציאות של זהות לאומית מתהווה: הפולמוס סביב ספרי הלימוד החדשים בהיסטוריה

אסתר יוגב, אייל נווה

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Original languageHebrew
Pages (from-to)4-19
Number of pages16
Journalזמנים: רבעון להיסטוריה
Volume72
StatePublished - 2000

IHP Publications

  • ihp
  • Collective memory
  • History -- Study and teaching
  • Israel -- Social conditions
  • Myth
  • Narration (Rhetoric)
  • National characteristics, Israeli
  • Post-Zionism
  • Textbooks
  • היסטוריה -- לימוד והוראה
  • זהות ישראלית
  • זיכרון קולקטיבי
  • ישראל -- חברה
  • מיתוס
  • נרטיב
  • ספרי לימוד
  • פוסט-ציונות

Cite this