ללמד צדק בתכנון

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר פורשת המחברת את הגישה הפדגוגית להוראת תכנון וצדק חברתי, שפיתחה בתקופת עבודתה באקדמיה ובחברה האזרחית. המאמר סוקר את הקשר בין הגישה הפדגוגית לספרות תיאורטית בתחום, ומפרט את האתגרים וההזדמנויות של הכללת ממדים חברתיים וביקורתיים במעשה התכנון העירוני. המאמר מפרט את מימוש הגישה בפרוייקט יישומי של אוניברסיטת תל אביב שנערך בגבעת עמל, תל אביב ואת השלכות ממצאים הפרויקט על תכנון העיר הצודקת בתל אביב ומעבר. (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)246-255
Number of pages10
Journalתכנון
Volume12
Issue number1
StatePublished - 2015

IHP Publications

  • ihp
  • Architecture -- Study and teaching
  • City planning -- Israel -- Tel Aviv-Yafo
  • Giv'at 'Amal Bet (Tel Aviv-Yafo, Israel)
  • Social justice
  • Social planning
  • ארכיטקטורה -- לימוד והוראה
  • גבעת עמל (תל-אביב)
  • צדק חברתי
  • קרקעות -- היבטים כלכליים ולאומיים
  • תכנון חברתי
  • תכנון ערים -- תל-אביב

Cite this