Abstract
הלימוד החווייתי תורם לתהליך ההוראה בכלל, קל וחומר לתהליך ההוראה לעולים חדשים. בניסיון להקנות ולהפנים זיקה תרבותית מעבר לידע לשוני, מאמר זה מציע את השימוש במדיום הקולנועי כאמצעי חווייתי המסייע בשילוב אוריינות לשונית עם אוריינות חברתית- תרבותית. המאמר מציג את יתרונות השימוש בסרט 'ואולי… כינרת מחלונה של רחל' לצורך מטרה זו.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 3-10 |
Number of pages | 8 |
Journal | הד האולפן החדש: להנחלת העברית ותרבותה |
Issue number | 86 |
State | Published - 2004 |
Keywords
- Motion pictures in education
- Adult education
- Hebrew language -- Study and teaching