Abstract
המאמר בוחן לעומקה את סוגיית התפתחות שוק של מותגים פרטיים ברשתות השיווק הישראליות, נוכח פוטנציאל הגידול בשימוש במותגים אלו בארץ. המאמר מנתח השפעות אלה ובוחן, כיצד תופעת המותג הפרטי צפויה להשפיע על רווחת הצרכן על רקע המעמד הדואלי המתגבש של רשתות השיווק, כמי שקובעות את מיקום המדף והמחיר של כל המותגים מחד גיסא והן בעלות מותגים פרטיים משלהן מאידך גיסא. המאמר עוסק גם בשאלה כיצד דיני ההגבלים העסקיים יכולים להתמודד עם התופעה, במידה והיא אכן מסוכנת לתחרות ולרווחת הצרכן.
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 154-180 |
Number of pages | 27 |
Journal | תאגידים: כתב-עת משפטי |
Volume | 7 |
Issue number | 4 |
State | Published - 2010 |
IHP Publications
- ihp
- Antitrust law
- Brand name products
- Branding (Marketing)
- Chain stores
- Competition
- Consumers
- Prices