כוחו של המותג הפרטי בראי ההגבלים העסקיים

אריאל אזרחי, דוד גילה

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר בוחן לעומקה את סוגיית התפתחות שוק של מותגים פרטיים ברשתות השיווק הישראליות, נוכח פוטנציאל הגידול בשימוש במותגים אלו בארץ. המאמר מנתח השפעות אלה ובוחן, כיצד תופעת המותג הפרטי צפויה להשפיע על רווחת הצרכן על רקע המעמד הדואלי המתגבש של רשתות השיווק, כמי שקובעות את מיקום המדף והמחיר של כל המותגים מחד גיסא והן בעלות מותגים פרטיים משלהן מאידך גיסא. המאמר עוסק גם בשאלה כיצד דיני ההגבלים העסקיים יכולים להתמודד עם התופעה, במידה והיא אכן מסוכנת לתחרות ולרווחת הצרכן.
Original languageHebrew
Pages (from-to)154-180
Number of pages27
Journalתאגידים: כתב-עת משפטי
Volume7
Issue number4
StatePublished - 2010

IHP Publications

  • ihp
  • Antitrust law
  • Brand name products
  • Branding (Marketing)
  • Chain stores
  • Competition
  • Consumers
  • Prices
  • דיני הגבלים עסקיים
  • מחירים
  • מיתוג
  • צרכנות וצריכה
  • רשתות שיווק
  • תחרות כלכלית

Cite this