Abstract
ספר פעילויות זה מבוסס על מודל לפיתרון בעיות. חלקו הראשון כולל התייחסות למושגים מרכזיים בבניית תכנית טיפולית-חינוכית, כגון מרכיבים ביצירת מודל עבודה, סוגי תצפיות, הערכה מעצבת ועוד. חלקו השני של הספר מכיל שלושה מוקדים מרכזיים של פעילויות: 1.1חיזוק כוחות האני של הילדים. 2 קידום שיתוף פעולה בינאישי. 3 פתרון בעיות לקידום ויסות רגשי והתנהגותי בהיבטים אישיים ובינאישיים.
Original language | Hebrew |
---|---|
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | רמות - אוניברסיטת תל אביב |
Number of pages | 183 |
ISBN (Print) | 9652742732 |
State | Published - 1999 |
ULI Keywords
- uli
- Group work in education
- Interpersonal communication in children
- Problem solving -- Study and teaching (Elementary)
- Social skills -- Study and teaching
- Cooperative learning
- Group method in teaching
- Group teaching
- Social education -- Social skills Study and teaching
- Social skills training