יישום כלי חישובי לניתוח העלויות והתועלות של שילוב האינטרנט בהוראה: חקר מקרה

Research output: Chapter in Book/Report/Conference proceedingChapter

Abstract

מאמר זה מתאר חקר מקרה, המציג יישום של כלי ניתוח חישובי להערכת העלויות והתועלות של שילוב האינטרנט בהוראה האקדמית. מודל עלות תועלת זה פותח, תוקף ויושם באוניברסיטת תל אביב. המאמר מציג ניתוח עלות תועלת של קורס אקדמי רב משתתפים מהפקולטה למדעי החיים. ממצאי הניתוח הוצגו למרצה הקורס להערכה, כחלק מתהליך התיקוף של המודל. במאמר מוצגים ממצאי ניתוח העלויות והתועלות בהתייחס לסטודנטים, למרצים ולמקבלי החלטות באוניברסיטה. כלי הניתוח המתואר ניתן ליישום במוסדות אחרים בקלות ובאופן כמעט אוטומטי. המודל מאפשר לנתח כמותית את העלויות והתועלות של הוראה משלבת אינטרנט הן ברמת הקורס הבודד, והן ברמה של סדרת קורסים (פקולטה, קמפוס) ולהעריך את העלויות והתועלות של תהליכים רחבי היקף בקמפוס. (מתוך המאמר).
Original languageHebrew
Title of host publicationהאדם הלומד בעידן הטכנולוגי: כנס צ'ייס למחקרי טכנולוגיות למידה (קובץ)
Publisherהאוניברסיטה הפתוחה ושה"ם
Pages70-78
Number of pages9
StatePublished - 2009

IHP Publications

  • ihp
  • College students
  • Computer-assisted instruction
  • Cost effectiveness
  • Education, Higher
  • Lecturers
  • הוראה ולמידה מתוקשבות
  • חינוך גבוה
  • מרצים
  • סטודנטים
  • עלות-תועלת

Cite this