Abstract
מאמר זה עוסק בסוגיה מרכזית של תהליכי החינוך - ההערכה. במאמר מועלות חלופות מתקדמות להערכות באמצעות מבחנים, כגון ביצוע, פורטפוליו ותוצר, ונידון הקשר בין המבחנים לתהליכי ההוראה ואפקטיביות החינוך. המחברת מציעה אסטרטגיה עתידית כוללת של הערכות, שתותאם בה הערכה למאפייני הפרט, תוך איזון עם הסביבה הלימודית ומטרות ההערכה עצמה. (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | החינוך לקראת המאה ה-21 (קובץ בעריכת דוד חן) |
Place of Publication | תל אביב |
Publisher | הוצאת רמות |
Pages | 187-205 |
Number of pages | 19 |
ISBN (Print) | 9652741795 |
State | Published - 1995 |
IHP Publications
- ihp
- Academic achievement
- Educational tests and measurements
- School children
- הישגים לימודיים
- הערכה חלופית בחינוך
- מדידה והערכה בחינוך
- תלמידים