חינוך לשלום בחברות המעורבות בסכסוך בלתי-נשלט: מודל עקיף וישיר

דניאל בר טל, יגאל רוזן

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר עוסק בגישה הצרה של חנוך לשלום אשר מתמקדת בבניית רפרטואר פסיכולוגי חדש בקרב תלמידי בית הספר, מכיוון שהם יכולים למלא תפקיד חשוב בהובלת שנוי חברתי.
Original languageHebrew
Pages (from-to)12-36
Number of pages25
Journalעיונים בחינוך:כתב עת לעיון ומחקר בחינוך
Volume3
StatePublished - 2010

IHP Publications

  • ihp
  • Dispute resolution (Law)
  • Education
  • Education -- Israel -- Administration
  • Israel -- Social conditions
  • Peace
  • Peace -- Study and teaching
  • Quarreling
  • Schools

Cite this