Abstract
אוניברסיטת תל אביב משלבת את ההוראה המקוונת כחלק מהאסטרטגיה הארגונית שלה בטווח הקצר ובמיוחד בטווח הארוך. בתהליך זה מתקיימים מספר תהליכים במקביל: חשיבה מסודרת ומתוכננת, הקצאת משאבים מתאימים, הכנת תשתיות (טכנולוגיות ופיזיות), גיבוש מערך תמיכה כלל אוניברסיטאי המסייע לצוות המרצים הן בהיבט הטכנולוגי והן בהיבט הפדגוגי, ופיתוח מערך תגמול ותמריצים לצוות ההוראה. כל זאת לאור בחינת צורכי ההוראה האקדמית. ההרצאה תציג בפירוט את ארבעת הכיוונים תוך מתן דוגמאות למודלים פדגוגיים חדשניים בהוראה המקוונת.
Original language | Hebrew |
---|---|
Title of host publication | הכנס הארצי השנתי האחד עשר 2013 של מיט"ל (קובץ) |
Publisher | האוניברסיטה העברית בירושלים |
Pages | 160-164 |
Number of pages | 5 |
State | Published - 2013 |
IHP Publications
- ihp
- Computer-assisted instruction
- Education, Higher
- Technological innovations
- Universiṭat Tel-Aviv