התערבות פסיכו-חינוכית כמענה מיטבי לילדי בית הספר בחברה החרדית - תובנות מהעבודה בשטח

פלורה מור, מישל סלואן, איילת פאר

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

במאמר סוקרות המחברות את מאפייניה של החברה החרדית ושל המסגרות החינוכיות הקיימות בה, ומציעות להכשיר את אנשי החינוך כסוכני טיפול המסוגלים לתת מענה ראשוני במקרים של מצוקה נפשית אצל התלמידים.
Original languageHebrew
Pages (from-to)21-36
Number of pages16
Journalכעת: כתב עת תלפיות
Volumeה'
StatePublished - 2020

IHP Publications

  • ihp
  • Children
  • Psychotherapy
  • Schools
  • Teacher-student relationships
  • Teachers
  • Ultra-Orthodox Jews
  • Ultra-Orthodox Jews -- Education
  • Youth
  • בתי ספר
  • חינוך חרדי
  • חרדים
  • ילדים
  • מורים
  • מורים ותלמידים
  • נוער
  • פנייה לעזרה מקצועית
  • פסיכותרפיה

Cite this