התמדה במשימה ותפיסת משמעות העיסוק, בקרב ילדים הלומדים במסגרות חינוך שונות

Translated title of the contribution: Task persistence and the perceived meaning of occupations, among children attending different educational settings

רוני שמחון, עדי בוסקילה, אלישבע פוליסר, לימור רוזנברג

Research output: Contribution to journalArticlepeer-review

Abstract

המאמר בחן אם יש הבדלים היכולת להמשיך ולפעול להשגת מטרה למרות קשיים ומכשולים בקרב ילדים הלומדים במסגרות חינוכיות שונות. במחקר נמצא שייתכן כי לסביבה החינוכית ולמשמעות שילדים מקנים לעיסוקיהם יש השפעה על מידת התמדה שלהם בעיסוק. (מתוך המאמר)
Translated title of the contributionTask persistence and the perceived meaning of occupations, among children attending different educational settings
Original languageHebrew
Pages (from-to)H26-H41
Journalכתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק
Volume30
Issue number1
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • Education -- Israel
  • Employment (Economic theory)
  • Jewish religious education -- Israel
  • Meaning (Philosophy)
  • Occupational therapy for children
  • Waldorf method of education
  • חינוך ממלכתי
  • חינוך ממלכתי דתי
  • משמעות (פילוסופיה)
  • ריפוי בעיסוק לילדים
  • שיטת ולדורף בחינוך
  • תעסוקה

Cite this