Abstract
המאמר בחן אם יש הבדלים היכולת להמשיך ולפעול להשגת מטרה למרות קשיים ומכשולים בקרב ילדים הלומדים במסגרות חינוכיות שונות. במחקר נמצא שייתכן כי לסביבה החינוכית ולמשמעות שילדים מקנים לעיסוקיהם יש השפעה על מידת התמדה שלהם בעיסוק. (מתוך המאמר)
Translated title of the contribution | Task persistence and the perceived meaning of occupations, among children attending different educational settings |
---|---|
Original language | Hebrew |
Pages (from-to) | H26-H41 |
Journal | כתב-עת ישראלי לריפוי בעיסוק |
Volume | 30 |
Issue number | 1 |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Diligence
- Education -- Israel
- Employment (Economic theory)
- Jewish religious education -- Israel
- Meaning (Philosophy)
- Occupational therapy for children
- Waldorf method of education