השתתפות במסגרות חינוך בגילי לידה עד שלוש והשפעתה על הישגים לימודיים בכיתה ד': [תקציר מנהלים]

חי וקנין, יוסי שביט

Research output: Contribution to journalArticle

Abstract

המאמר בוחן את ההשפעה של השתתפות במסגרות חינוך לגיל הרך על ההישגים הלימודיים בכיתה ד'. המחקר מראה שבהתחשב ברקע המשפחתי, הישגי הילדים המשתתפים במסגרות חינוך לגילאי לידה עד שלוש אינם שונים מאלו של ילדים שאינם משתתפים בהן. ממצא זה מנוגד למתאם החיובי שנמצא בין השתתפות במסגרות בגילי 3-6 להישגים לימודיים עתידיים. התוצאות האלה נכונות הן ליהודים והן לערבים ואינן משתנות על פי מעמד חברתי-כלכלי (מתוך המאמר)
Original languageHebrew
Pages (from-to)258-259
Number of pages2
Journalדוח מצב המדינה
StatePublished - 2021

IHP Publications

  • ihp
  • Academic achievement
  • Early childhood education
  • Physical education for children
  • הישגים לימודיים
  • חינוך בגיל הרך

Cite this