Abstract
המאמר בוחן את ההשפעה של השתתפות במסגרות חינוך לגיל הרך על ההישגים הלימודיים בכיתה ד'. המחקר מראה שבהתחשב ברקע המשפחתי, הישגי הילדים המשתתפים במסגרות חינוך לגילאי לידה עד שלוש אינם שונים מאלו של ילדים שאינם משתתפים בהן. ממצא זה מנוגד למתאם החיובי שנמצא בין השתתפות במסגרות בגילי 3-6 להישגים לימודיים עתידיים. התוצאות האלה נכונות הן ליהודים והן לערבים ואינן משתנות על פי מעמד חברתי-כלכלי (מתוך המאמר)
Original language | Hebrew |
---|---|
Pages (from-to) | 258-259 |
Number of pages | 2 |
Journal | דוח מצב המדינה |
State | Published - 2021 |
IHP Publications
- ihp
- Academic achievement
- Early childhood education
- Physical education for children